پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
احکام اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان اهدا شد

احکام اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان اهدا شد

- 1402/12/05

آئین تحویل ابلاغ اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان باحضور معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، جلسه توجیهی شرح وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان با حضور قاسم باغبان، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی، رضا قاضی‌خانی، معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان و جلال تیموری، رئیس اداره حراست پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این جلسه رضا قاضی‌خانی، معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر لزوم اجرای دقیق امر به معروف و نهی از منکر در بدنه مجموعه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت.

وی افزود: پارک خراسان در نظر دارد با برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط متخصصین ضمن شناسایی شاخصه‌های منکر و معروف در مجموعه به رفع مشکلات و بهبود کمبودها به صورت تخصصی پرداخته شود.

در ادامه قاسم باغبان، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر به دستگاه‌های اجرایی استان، احصاء معروفات و منکرات اختصاصی آن‌هاست.

باغبان افزود: برنامه‌ی ما اصلاح نگاه جامعه بر روی مسائل امر به معروف و نهی از منکر است و این هدف همکاری تمام ارگان‌ها را می‌طلبد؛ در واقع باید در هر سازمان ریشه نارضایتی جامعه را بیابیم و جهت رفع آن بکوشیم.

وی بیان داشت: مطالبه‌گری از وظایف معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد است که با دو فرایند مطالباتی انجام می‌شود. بخشی از این فرایند مطالباتی است که توسط ستاد انجام می‌شود و بخش دیگر مطالبات مردمی است که در قالب تشکل‌های مردمی صورت می‌گیرد.

در پایان نیز ابلاغ اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان به ایشان تقدیم شد.

در این ابلاغیه جناب آقای مرتضی دزیانی به سمت دبیر و سرکار خانم سعیده محمدیان و جناب آقای موسی زیدی‌بید به عنوان اعضای شورای امر به معروف منصوب شدند.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مرتضی دزیانی مرتضی دزیانی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.